7 lutego 2014

Makijaż z wiosennym akcentem KROK PO KROKU


Cześć Kochani:) Dziś w końcu zebrałam się i wykonałam dla Was mój pierwszy tutorial "w zdjęciach" więc proszę o wyrozumiałość..:) Mam nadzieję, że okaże się przydatny, czekam na Wasze opinie w komentarzach:)




Mamy dopiero luty ale stwierdziłam, że miło będzie stworzyć już coś z lekko wiosennym akcentem, w związku z tym do powieki w neutralnych kolorach dodałam lekko niebieski, połyskujący akcent.


Kosmetyki, których użyłam:

Paletka cieni: Revealed Coastal Scents
Paletka cieni: That's Heart BH Cosmetics
Korektor: Camouflage Cream Catrice
Mgiełka: Elf Mist&Set
Rzęsy: Demi Wispies Ardell
Tusz: Telescopic L'Oreal
Pomadka: Shine J66 Joko

Makijaż krok po kroku: (opis kroków poniżej)


Krok 1: Pokrywam całą ruchomą powiekę złotym cieniem Z paletki That's Heart
Krok 2: Na zewnętrzny kącik oraz załamanie powieki nakładam miedziany cień z paletki That's Heart jednocześnie cieniując
Krok 3: Zewnętrzny kącik przyciemniam bardziej cieniując go najciemniejszym brązem z paletki That's Heart
Krok 4: Opalonym beżem z paletki Revealed i pędzlem do blendowania rozcieram granice makijażu. Wewnętrzny kącik oka oraz miejsce pod łukiem brwiowym rozświetlam najjaśniejszym odcieniem z paletki That's Heart.
Krok 5: Czarnym cieniem z paletki Revealed i płaskim pędzlem tworzę wyciągniętą kreskę na górnej powiece
Krok 6: Tym samym czarnym cieniem pokrywam 3/4 dolnej powieki tuż przy linii rzęs, łącząc tym samym dolną powiekę z kreską utworzoną na górnej powiece
Krok 7: Moczę delikatnie pędzelek do linera w mgiełce do makijażu, aby wzmocnić kolor cienia. Nabieram połyskująco niebieskiego cienia i tworzę linię łączącą wewnętrzny kącik oka z kreską na dolnej powiece oraz linię tuż pod wyciągnięciem kreski.
Krok 8: Linię wodną podkreślam czarnym cieniem oraz delikatnie blenduję kreskę stworzoną na dolnej linii rzęs.
Krok 9: Delikatnie tuszuję dolne i górne rzęsy
Krok 10: Doklejam sztuczne rzęsy.
I to wszystko:)
Dajcie znać, czy podobają Wam się posty tego typu i czy wolicie tutoriale w zdjęciach czy tutoriale w formie filmów:)

Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz